11 april


Nu har jag varit duktig och pluggat i ett x - antal timmar, men somnade dock i 45 minuter innan för var fruktansvärt trött efter en dag på jobbet.

Gårdagen var super mysig, kom hem till älsklingen vid 9 tiden, vi la oss i soffan, åt chips, godis, nötter & drack spirte och kollade på fotbollsmatchen mellan Barcelona och Real Madrid, och såklart vann Barcelona.
haha inte för att jag kollade så mycket, somnade i älsklingens famn imellanåt, så rolig var jag.
Efter matchen, bestämde vi oss för att promenera upp till Mc donald med Salle, vi åt lite och snackade, sen mötte vi upp Katta och åkte till Hittarp och satt och snackade. Mys pys.
Sen var jag och älsklingen hemma halv 3. Och då somnade jag på fläcken.

Vaknade idag upp av mitt äckliga alarm, ville verkligen bara sova vidare och sen gå ut och njuta av solen. Men nej, icke fick ta bussen till jobbet och jobba mellan 12 00 - 16 00.
Väl hemma så satte jag mig på balkongen med mamma och njöt av den lilla sol som var kvar.
Sen började jag plugga lite. Åt sedan tacos med mammsen och hennes pojkvän.
& har sedan bara pluggat, pluggat, pluggat, duschat, snackat i tele med micha ♥ & Matilda ♥.

Nu ska jag vara inne på datorn lite, sen blir det läggdags för min del.
Puss & Kram / E.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0