15 april


Gårdagen :

- prov i skolan internationelle ekonomi mellan 08:00 - 10:00
- Träna med Matilda på SATS
- Sen tillbaka till skolan hade svenska
- luncha med mamma & matilda mys
- sen chilla jag med matilda hemma hos mig :)
- somnade i 30 min
- jobbet mellan 17 00 - 20 30
- mötte upp älsklingen, åt mat från Graffiti ( sallad till mig såklart )
- duschade & myste sen va det sovdags .

Idag:

Vaknade upp vid 8 tiden, gjorde v mig och begav mig til skolan, hade naturkunskap.
Sen följde matilda & Micha med mig hem, vi åt lite gott sen kom Nina hit. :)
Jag, micha & nina gick sedan ner i staden, fikade på mezo i många timmar och snackade.
Sen hem till mig igen, eller rättare sagt satt på min gård och solade haha nä men njöt av vårsolen med glas och mys snacka.
Sen skulle jag jobba igen 16 00 - 19 00, sen hemåt igen för att göra v sig och fika med tjejerna igen.
Var hemma igen vid halv 11 och ska nu sova gott :) .

Puss & Kram /E.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0