17 april


Fredagen i kort :

- skola mellan 08:30 - 11:40
- hem & städa
- träffade älsklingen & Arash vi åkte till Väla och åt lite.
- sen hem & sov i 1 h
- duscha, gjorde v mig & begav mig mot Nina
- Väl hemma hos Nina hade Ninas föräldrar annordnat en överraskningsfest för Nina som fyller 21 år !
Så alla vi hennes vänner visste det, men inte Nina.
Så kom hon innanför dörren och vi alla hoppa upp och sjöng, så glad hon blev, började gråta av glädjetårar, var riktigt kul att överraska henne, Congrattzzz. ♥
Fortsatte kvällen med middag, efterrätt och vattenpipa och en massa dricka, inte för min del, skulle jobba dagen efter ju. Avslutade kvällen på Tivoli med ett gott gäng.

Idag :
Vaknade upp hemma hos älsklingen, gjorde v mig och pussade älskling hejdå, för att bege mig mot jobbet.
Kom på bussen och sen blev det trafikstop typ, det hade börjat brinna och vi fick stå i en as lång kö, var riktigt irreterad och kom 25 försent till jobbet.
& inte nog med det bredvid mig på bussen satt en pappa med sin son och läste SLITZ och kolla på massa nakna brudar och skratta, usch silket äkel. Sen bredvid mig på andra sidan, satt ett par som satt i varandras knä och killen satt och tafsa henne mellan benen , TRODDE JAG SKULLE DÖ, hjälp !!! Låt MIG KOMMA AV BUSSEN!!!
Väl framma blev det jobb till kl. 17 sen begav jag mig hemåt.
Har precis ätit, förrätt & huvudrätt nu väntas efterrätten med mamma, Jonas & Alexandra.
En liten familjekväll. haha.

Får se vad som händer ikväll.

Puss & Kram / E.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0