18 april


Today började min dag väldigt skönt, jag hade en helt ledig dag, med inget planerat och kunde sova hur länge jag ville, men icke sa icke, solen sken rakt in i ögonen så vaknade till redan kl. 11, tidigt för att vara mig på en helg, men men åt min frukost, och sen kolla jag på två filmer och lite serier på tv.
Sen kom Jonas & Alexandra hit, och mamma hade lagat grillspett med oxfile & kycklingfile, potatisgratäng och sen en god sallad på det, gott var det. Sen blev det efterrätt med cafe latte & Ben & Jerry glass med vit chocklad mums. Sen bestämde jag mig för att gå ut och gå en långrunda med matilda, vi gick ner till staden och sen förbi norra hamnen och sen upp igen. Var hemma igen halv elva. ♥

sen nu har jag städat mitt rum och lagt mig under täcket och ska snart sova, har skola imorgon igen.

Puss & Kram / E.E



En bild på mig när vi var ute & gick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0