20 april tisdag


Finally Home !!!

Avslutade min jobb dag kl. 20 15 tidigare än vad jag hade hoppats på! Inte så värst mycket folk på Väla idag, men om man tänket att HIF-Malmö spelade idag i Helsingborg & att lönen inte har kommit ännu så var det hyfsat mycket folk.
Tog sedan bussen hem, och busschafören gjorde mig inte på bättre humör, han bara: Dem har lovat snö ;/ WHAT? nejnej det kan inte hända nu....
Men men väl hemma, så åt jag en sallad, sen kom matilda hit, satt & snackade på min balkong ett tag, sen nu ska jag plugga svenska & skicka in min näringslära...

M
ina närmsta 2 månader kommer se ut såhär : jobb, plugg & plugg....
S
jukt segt, men gäller att ge det sista nu dem sista månaderna, sen ska jag inte åka till Costa Brava och då kommer jag ha mycket tid den veckan och göra klart allt sista i skolan & inte få underkändt i några ämnen, många som kommer få IG pga Costa Brava, not good.

Men men nu kallar svenska plugg, ska anteckna hela häftet nu så jag kan det helt "utantill" till mitt prov på fredag.
Puss & Kram / E.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0