20 april tisdag


Har precis pluggat klart, & kl är nu 23:22 funderar på att plugga lite till, men samtidigt klockan är mycket & det är ännu en skoldag imorgon att klara av.

Morgondagens planer :
• skola mellan 10:10 - 15:30
• plugga svenska till nationella (fredag) & skriva klart alla instuderingsfrågor inför naturkunskapsprovet
om tiden räcker till ska jag försöka ta mig till gymmet, men tror icke det.
• När väl denna dagen är avklarad, ska jag sova gott i sängen min.

Puss & Kra m 

                          Jag älskar dig ♥ det är ingen nyhet ... Du är det finaste som finns & du är den bästa pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: linnea

hur kommer din balklänning att se ut ? :)

2010-04-20 @ 23:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0