20 april tisdag ( costa brava )


Varför jag inte åker till Costa Brava, det är de många som frågar och ska berätta varför:

1. Jag tycker inte det är kul att festa med hela Helsingborgs befolkning typ, då kan jag lika bra ligga på stranden och sen dra till The Tivoli !!!
2. Tycker personligen att VÄLDIGT många 91:or är väldigt omogna för sin ålder, vissa har inte riktigt mognat till.
3. Ingen av mina vänner ska åka dit, för alla har samma bild som mig när det gäller Costa Brava
4. Alla säger : Kom igen, det är sista grejen vi gör tillsammans!!! Haha låt mig slippa göra den sista saken tillsammans, längtar så starkt tills jag har gått ut skolan och får slippa alla äckliga, pinsamma, omogna och patetiska människor :)
5. & det sista men inte minst, mina närmsta vänner som jag vill dela allt med är här i Helsingborg och det är dem jag vill va med, inte några andra! Skulle jag åka någonstans är det inte med hela Skolstaden nej, TACK.

Så nu vet alla, & ingen behöver fråga mer.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0