20 april tisdag


Idag började min dag med att jag skulle upp redan vid halv 8 tiden, gjorde v mig lite snabbt, sen cyklade jag till skolan med matilda. Väl framme hade vi naturkunskap, som sedan följdes av internationelle ekonomi, matte B, dans & till sist näringslära.
Gick sedan inom mammas jobb, och hon gav mig lite pengar till thai food, gott men tog bara stekta nudlar, med vårrullar och ris med jordnöttssås. Ville inte ha så mycket kött & sånt.

Nu ska jag bege mig mot jobb i ÖS REGN kul, nej tack!
Jobbar mellan 17 00 - 20 30 . Sen blir det hemåt, och plugga inför svenska nationelle.
Sen sovdags tidigt får jag hoppas, kommer vara helt slut, har knappt sovit något inatt & haft en massa lektioner + jobb så sängen kommer bli det bästa idag :).

Nu kallar jobbet...
Puss & Kram / E.E

Jag älskar dig, du är det bästa som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0