6 april mitt sista påsklov

Här kommer en liten resume på hur mitt SISTA lov Påsklovet har varit :

Fredag : blev det stan med tjejerna, vi åt på Big Budha god bufé var det där, inskaffade mig sedan ett kastanjevatten, ett par nya solglasögon ( pilot stilen ) snyggt och clean till sommaren, sen blev det inte mer shopping för min del.
Efter staden gick man hemåt, och sen bytte om till myskläderna, gick då iväg till mitt kära solarium som räddar mig från att se ut som ett spöke, det är de fulaste jag vet när man är sjukt vit usch.
Sen blev det snabbt hem, duscha och göra v sig, åkte sedan ut till Hanna i Laröd, vi åt en god middag som tillagades av Hanna, sen förfestade vi tjejer och begav oss sedan in till stan med ett glatt gäng till The Tivoli och festade loss hela kvällen. Promenerade sedan hem i det "fina" vädret, haha nej ösregn med Katta, Micha & Salle.
Somnade sedan gott i min säng.

Lördagen : Började med att man sov ut så länge man kunde skönt, sen åt man en god frukost som återställer kroppen från gårdagen haha nejdå, drack 2 glas vin så inget problem med det icke.
Tog det sedan lugnt, pratade i tele ett x antal timmar med vännerna.
Sen mot kvällen hade min mamma & hennes pojkvän fest här hemma och jag fick vara lite barnvakt åt en söt liten bebis, mysig liten unge.
Sen kom Gabbi och hämtade mig, vi åkte ner till Mezo där Elsa, katta & Micha också befann sig.
Fikade i någon timme, sen ville tjejerna ut, men jag orkade inte så jag stack hem och la mig i sängen och mös till en bra film.
Vid 3 tiden kom min älskling hit med mc donalds till mig, så snällt så.
Vi somnade gott .

Söndag : Började dagen med att jobba, medans älsklingen la kvar hemma hos mig och sov gott.
Efter jobb var jag med älsklingen ett tag. Sen hände det inte så mycket mer den dagen.

Måndag : Var jag med matilda, vi satt hemma hos mig och snackade, sedan fick vi ett ryck och begav oss mot SATS och tränade på gymmet i cirka 1, 5 h .
Sen kom älsklingen och hämtade mig, vi umgådes med Vedrana och Acshkan den kvällen, skulle fikat men ingen orkade så det fick bli en liten spontan kväll. Sen väl hemma hos mig mös jag och älsklingen med en god film sen somnade vi gott.

Tisdag : Vaknade upp med älsklingen han skulle då till jobbet igen, och jag var bara hemma och städade, skickade lite paket med posten som man hade sålt på tradera.
Sen var det dags att jobba mellan 16 00 - 20 00 sen åkte jag hemåt och träffade älsklingen igen, vi tog det lugnt och mös.

Onsdag : Vaknade upp med älsk hemma hos mig, vi gjorde v oss sen begav vi oss ner till staden, gick till min faster där min älskade kusin var, vi åt pankakor och sen snackade vi lite.
Sen gick jag och betalade min balkläning till Aleks, har beställt min balkläning som han ska sy upp och den kommer bli så sjukt snygg och fin på mig :) .
Efter det åkte vi ut till Väla, åt på Thai woken mums på det, gick och kollade i butiker men utbudet var uselt.
Sen åkte vi hemåt igen. Jag träffade då matilda ett tag vi tog det lugnt snackade och mös.

Torsdag : Jag och älsklingen vaknade upp tillsammans , och begav oss sen ner till staden, min älsk fick en jeansjacka från Levi´s från mig i födelsedagspresent han fyller nämligen 20 år den 7 april.
Sen köpte jag en tunika inne på Gina Tricot, sjukt snygg.
Sen stack jag hemåt, cyklandes i regn usch.
Gick iväg och solade, sen mötte jag upp Katta, vi gick hem till mig och micha kom.
Jag gjorde v mig, och sen kom allt folk.
Vi förfestade hemma hos mig tills klockan blev 00:00 haha, sen ner till staden, in på Bakom en runda men usch så dött där var, så vi stack vidare till Tempel men där blev det ännu värre haha massa 92:or, 93:or och 94:or haha.
Kvällen avslutades med ett gott gäng hungriga på mc donald, sen hem och sova med älsklingen.

Fredag : Vaknade upp lite halvtbakis, gick och köpte sallad till mig och älsk, på Torino.
Sen stack vi ut till Väla, Köpte 2 t-shirt till min älskling från MQ. Sen till mig själv blev det en svart lång tunika.
Väl hemma igen blev det snabbt på att göra v sig inför nästa utgång.
Sen promenerade jag och katta ner till älsklingen där vi alla tjejer + killar skulle förfesta.
Vi hamnade sedan På Cardinal. Sen väl hemma somnade jag och älsklingen gott hemma hos honom.

Lördag : Vaknade upp lite halvt bakis, gjorde v mig och begav mig till jobbet.
Jobba mellan 12 00 - 16 00 sen hem och var tröttare än ett svin.
Duscha, kolla tv och film . Satt bara hemma var helt mör i hela kroppen, somnade gottans sen själv.

Söndag : Jobbade mellan 11 00 - 18 30, Samira och Alev körde mig hem, åt min efterlängtade sallad.
Sen duscha jag och träffa matilda en stund, sen kom älsk hit. Vi kollade film.

Måndag : Pluggade halva dagen med matilda, sen kom älsk, aschkan och Vedrana och hämta mig, vi bestämde oss för att se på bio, såg The bounty hunter haha sjukt rolig film, skrattade verkligen hela tiden.
Sen hem till älsklingen och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0