6 april

Hej på er mina kära läsare.

Nu har jag bytat min blogg återigen, och går från metrobloggen till blogg.se , så min adress på metrobloggen kommer att försvinna och kommer att fortsätta med nya tag på blogg.se.

Känns skönt att börja blogga igen, man saknar det, men ibland finns det perioder då man helt enkelt inte orkar, eller att tiden inte räcker till för bloggandet, men nu ska det bli ändring, för nu känner jag motivationen.

Ni som inte vet vem jag är, så tänkte jag berätta lite kort om mig :

Jag heter Emma Elgström, och bor i Helsingborg en stad i Skåne.
Bor med min mamma i en lägenhet på Slottshöjden och trivs så underbart bra, ett riktigt girl hem.
Är 18 år gammal, som jag fyllde förra året den 4 november, nu väntar man bara på 20 års åldern, då blir det systemet och massa. Haha.
Men men jag har en pojkvän som heter Arash, och kallas för min älskling.
Har varit tillsammans nu i 1 år & 11 månader imorgon.
Jag går fortfarande på gymnasiet, går sista året på Nicolaiskolan och går Samhälle ekonomi, går ut nu till sommaren den 11 juni och det ska bli så underbart gott.
Efter skolan tänker jag mig att jobba i 1 år får se vart, men har redan ett jobb så kanske stannar där, eller så finns det några andra alternativ.
I framtiden vill jag bli Frisör som min mamma, har tänkt mig att gå en utbildning i Malmö den tar 1 år & sen är man utbildad frisör LAGLIGT då haha, min mamma hade kunnat utbilda mig men då får man inget Gesel.
På fritiden så gillar jag att vara med mina kära vänner, helt underbara och finns där i alla väder.
Sen är jag mycket med min pojkvän som jag älskar, gå ut och festa är en höjdpunkt men dock är utbudet inte så stort i Helsingborg, men det funkar, annars gillar jag att gå på stan, shoppa, och bara umgås och prata ( älskar att prata haha ) .

Men men detta var väl det mesta ni behöver veta just nu, men om ni fortsätter läsa min blogg så kommer ni få reda på mer ;) Min blogg kommer mest att handla om min vardag, shopping, mode, pojkvän, vänner, familj och ja lite allt möjligt.

Puss & Kram / E.E


Kommentarer
Postat av: : nina nina nina

awe ! så fin blogg gumman . kul att du bytte från metrobloggen till en sån här vanlig . hoppas att du kommer börja blogga mkt nu :D love you <3

2010-04-06 @ 19:53:43
URL: http://www.ninamariwany.se
Postat av: lissssa

var är din fader ? :)

2010-04-09 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0