8 april


Godkväll på mina kära läsare.

Statistiken är påväg att höjas känns roligt, fortsätt så...!:)

Idag har jag pluggat internationelle ekonomi, har antecknat kapitel 9 klart, och har halva kvar på kapitel 10.
Har också hunnit med att städa mitt rum, tvättat 5 maskiner tvätt och vikt in och sånt fint i gadroben, sen har jag också duschat, blev en lång dusch.
Sen kom älsklingen hit, vi kolla tv och myste. Kolla på sånt äckligt djur program och jag HATAR ormar och det var självklart ormar på tv:en och älsklingen vägrade att byta kanal , haha.

Men men sen kom Aschkan & Vedrana och hämta upp oss, var ute en sväng med dem och kom nyss hem.
Ska nu plugga lite till på internationelle ekonomi, ska försöka göra klart kapitel 10.

Nu blir det plugg, sen sängen LÄNGTAR redan. :)
Puss & Kram / E.E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0