8 april


Gårdagen var väldigt mysig.
Efter att jag hade gjort v mig, promenerade jag ner till älsklingen, och då skulle vi fira honom. :)
Hela hans familj var där, med släkt och allt jätte mysigt.
Åt först god middag och avslutade med god tårta, jag var verkligen proppmätt efter haha.
Han fick en massa saker, av mig fick han en Levis jeans jacka, 2 t-shirtar från MQ och ett fint kort med en triss lott där han vann 25 :- gånger 2 haha så 50 :- blev det. :)

Efter firandet av älsklingen, åkte vi hem till mig, vi la oss och kolla tv och myste tillsammans.
Sen somnade vi gott.

Idag började min dag med skola kl. 08:15 fick skjuts av mamma idag skönt, hade naturkunskap sen rättskunskap. Efter skolan promenerade jag hemåt, åt lite och sen tog jag på mig träningskläderna och gick och träna med Nina & Katta. Nice var det 1, 5 h .
Nu är jag väl hemma och har satt igång tvättmaskinen med kläder, ätit thai mat som min mamma har lagat och ska nu sätta igång med pluggandet ;/ usch tråkigt men nödvändigt.

♦ Tvätta 5 maskiner tvätt
♦ plugga internationelle ekonomi anteckna alla sidor på kapitel 9,10 & 11
♦ duscha ska jag också hinna med nu :)

Ringde nyss till Fredriksdalshemmet där jag sommarjobbade i 2 veckor förra sommaren, och dem älskade mig så dem ville jätte gärna att jag skulle vara hos dem hela sommaren ( denna då ) så ringde dit, men chefen var inte där, så skulle återkomma imorgon, och dem var verkligen glada av att höra av mig :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0