9 april


Natti natti snart ju, jobba imorgon! :).

Efter jag hade varit hos mormor & morfar tog jag bussen hem och begav mig hemåt till kära Helsingborg igen.
Kom hem och hann äta tacos med mamma och min mammas pojkvän.
Sen kom Samira hit, jag gjorde v mig och vi begav oss ner för att fika i staden, blev ute fika ikväll, satt typ där i 4 timmar, sen stack vi till Shakespear bara för att hälsa på Alev & Lina som skulle ut ikväll, men varken jag eller Samira ville ut. Slutade kvällen med mc donald, och sen bussen hem.

Är nu hemma och ska bara kolla runder lite, sen blir det läggdags, och imorgon jobb mellan 12 00 - 16 00 på Väla graffiti. Efter jobbet blir det förhoppningsvis mys med älsklingen.

Sov gott på er, för det ska jag snart göra.
Puss & Kram / E.E



Jag & Samira
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0