9 april


Hej hopp.

Solen skiner ute ja, tack det gillar vi.
Dagen började med skola hade först rättskunskap sen export och import.
Fick reda på mitt prov, fick VG ha´de jag fått 4 poäng till hade jag fått MVG störrigt.
Sen tog jag bussen hem till mormor och morfar, som bor ute i Ängelholm.
Har precis ätit en god lunch med dem, och snackat. Sitter nu här och pluggar lite på mormors sjukt snygga nya laptop, vill ha denna ska fråga om hon vill ha min haha !? nej det kommer hon inte.

Ikväll vet jag inte vad som händer, men ingen utgång för min del iaf, usch tanken på festa får mig att vilja sova.
Så hoppas på en myskväll.

Nu kallar marknadsföring plugg, hejdå !

Puss & Kram / E.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0